Незабаром, 7 листопада у світі ландшафтного дизайну і архітектури буде проходити захід "Бренд і брендінг у ландшафтному бізнесі", ініційований компанією L&A. Ландшафт и Архитектура.
Кому буде корисна подія?
- Початківцям і досвідченим підприємцям;
- Власникам бізнесу;
- PR-менеджерам компаній ландшафтної індустрії;
- Всім, кому актуальне створення і просування власного бренду.
Блок 1. Теорія + майстер-клас
Бренд і глобальні зміни: теорія і практика застосування в ландшафтному бізнесі
- Поняття бренду, брендингу та бренд-коду.
- Успішний бренд - це?
- Трикутник сприйняття бренду.
- Особовий бренд: від захоплення до бізнесу.
- Глобальні зміни. Як їх застосувати в житті і бізнесі?
Спікер: Дмитро Грицький - засновник і керівник брендингового агентства «Boomerang». Досвід роботи в рекламному та медіа бізнесі понад 15 років. Організатор і бізнес-тренер в школі реклами «Boomerang school». Член Асоціації дизайнерів-графіків 4-й Блок.
В арсеналі професійного та життєвого досвіду: власний музичний бізнес, керівництво комерційної радіостанцією, керівна робота в компаніях FMCG. Дмитро - також засновник порталу про культурне житті міста: www.repriza.com.ua
Захоплення: музика, гольф, подорожі.
Блок 2. З практики. Історії створення відомих українських брендів ландшафтного бізнесу (вибір Boomerang). Спікери - власники компаній.
Блок 3. Дискусійна панель та обмін думками за чашкою кави.
Слідкуйте за деталями події на Facebook