Відповіді на запитання, які нам часто задають

Чи можу я оплатити замовлення при отриманні?

При замовленні клієнт обговорює з менеджером можливі способи оплати. Для зручності покупців у нас розроблена гнучка система отримання оплати, тому внести кошти можна як наперед, так і при отриманні замовлення. Ми маємо великий досвід роботи з клієнтами, і тому кожен може обрати зручний спосіб оплати саме для нього.

Перелік способів оплати замовлень

Доставка товарів можлива лише в тому випадку, якщо сума оплати за замовлення складає 300, або більше, гривень. Звертаємо увагу клієнтів на той факт, що ціни можуть коливатися залежно від курсу гривні.

Внести оплату за товар можна такими способами

  • Готівковий розрахунок при самостійному вивозі товарів з садового центру у Львові;
  • Готівку також можна уплатити кур’єру, який доставляє замовлення;
  • За допомогою картки Visa-MasterCard в одному з терміналів садового центру при самостійному вивозі товарів;
  • За допомогою безготівкового розрахунку (такий спосіб частіше обирають юридичні особи);
  • Внесення передоплати на карту ПриватБанку за допомогою електронної системи Приват24, або в терміналі ПриватБанку (клієнту доведеться сплатити комісію банку в розмірі 2 гривень);
  • Післяплата (наложений платіж) при отриманні в офісах служб доставки «Інтайм», «Автолюкс», «Нова Пошта», «Міст Експрес», при цьому менеджер «Клубу Рослин» допомагає клієнту визначитися зі службою доставки і можливостями внесення оплати).

Наші менеджери готові відповісти на запитання клієнтів у тому разі, якщо такі виникнуть. Звертайтеся телефоном з понеділка по п’ятницю (9:00 – 18:00).

Чи можу я повернути замовлення?

Повернення замовлення можливе лише за наявності виробничого браку, або помилки наших співпрацівників. Якщо Ви отримали не той товар, який замовляли, або він не відповідає стандартам відповідної продукції, Ви можете надіслати його в 14-денний термін з дня поставки. Саме такий термін повернення передбачає закон України «Про захист прав споживачів».

Зазвичай гарантії якості пропонує виробник. Тому випадки повернення – дуже рідкісне явище для «Клубу Рослин». Ми пропонуємо клієнтам гранично якісний товар за доступними цінами. Саме тому відгуки про компанію мають лише позитивні моменти

Повернення товарів можливе за допомогою служб доставки «Нова Пошта», «Міст Експрес», «Інтайм» або «Автолюкс». Нагадаємо, що за пошкодження товарів під час транспортування несе відповідальність транспортна компанія. Зазвичай неприємні сюрпризи при поставці виключені – команда «Клубу Рослин» співпрацює зі справжніми спеціалістами у своїй справі.

Замовляйте інструменти для здійснення садових робіт, а також інвентар для садівництва за вигідними цінами! Ми завжди раді запропонувати Вам якісну продукцію від провідних світових виробників. Вже завтра процес догляду за рослинами може стати для Вас задоволенням – достатньо лише звернути увагу на асортимент «Клубу Рослин»! Замовляйте товари сьогодні і отримуйте їх уже за кілька днів!

  • Дата публікації: 28.08.2018


Відгуки користувачів про

0 Коментарів
Новини, Статті, Огляди, Поради Показати всі новини, статті, огляди, поради
Секатори Fiskars: переваги та недоліки

Читайте детальну інформацію про секатори Фіскарс ✂ Який інструмент вибрати? ⚖ Реальні тести і відгуки про Fiskars. Плюси і мінуси. Фото ...

Складна садова пила Stocker 1419 (Zyklon 180): комфорт, який завжди з тобою

Складна садова пила Zyklon 180 (модель Stocker 1419) гармонійно поєднує у собі надійність професійного інструменту та доступну ціну. Пропонуємо детальний огляд цього чудового інструменту ...

Секатори Stocker типу «рублячі ножиці»: чудова четвірка італійських професіоналів

Особливістю садових інструментів італійської компанії Stocker є висока різальна здатність і яскравий дизайн. Пропонуємо огляд секаторів типу «рублячі ножиці» ...

Обвідний сучкоріз Bahco P160-SL-90: професіонал на висоті

Сучкоріз шведського бренду Bahco P160-SL-90 призначений для професійного використання. Пояснюємо, чому легкий і міцний інструмент створений для комфортної роботи ...