Враження від виставки IPM 2012

Урочисте відкриття виставки було надано федеральному міністрові сільського господарства Німеччини - Ільзі Айгнер.

Крім масштабу і грандіозності заходу, особисто нас приємно здивувала його чіткість та продуманість. Організаторами були враховані всі зауваження і недоліки минулих років, щоб цього року порадувати учасників і відвідувачів бездоганною німецькою точністю і любов'ю до порядку. Вся виставка була розбита на три великих територіальних блоку: «Рослини», «Технології» і «Флористика». Кожен з блоків складався з великої кількості категорій.

«Рослини» включали в себе наступні експозиції: нові сорти рослин відкритого та закритого ґрунту, кущі та чагарники, бонсаі, цибулини і насіння, зрізані квіти, квітучі рослини, декоративно-листяні рослини, гідропоніка, саджанці з розплідників, пальми, овочі, молоді рослини .

«Технології»: вантажні автомобілі та причепи, транспорт та вантажопідйомне обладнання, системи опалення та охолодження, землі, торф та субстрати, технології для садівництва і озеленення, тепличне будівництво, іригаційні та дренажні системи, контрольно-вимірювальне обладнання, засоби захисту рослин, горщики, технології для роботи з фруктами і овочами.

«Флористика»: декоративно-прикладне мистецтво, свічки, вітальні листівки, декор, сухі квіти / квіти з шовку, реквізити для флористики, прикраса могил, ручна кераміка, плетені вироби, кашпо зі скла, кераміки і порцеляни.

Крім цього, у всіх залах були присутні експозиції «Стимулювання збуту». Саме вони на сьогоднішній день займають лідируюче місце в Європі. Сучасні тенденції чітко орієнтовані на реалізацію, а не на вирощування, тому основними діями садових центрів повинні стати залучення клієнтів та вдосконалення технологій продажу, вивчення методів продажів, правильне оформлення місць реалізації.

Помічено була й інша цікава тенденція на цій виставці. Багато відомих брендів, які були присутні на IPM Essen, оформили свою територію, чітко орієнтуючись на ведення бізнесу. Тобто більшість з них практично не демонстрували свою продукцію (вона і так відома відвідувачам-фахівцям) або представляли свою продукцію в якості декору, а замість цього обладнали свою, часто чималу площу (наприклад: 10м х 10м) як кафе, зі столиками і безкоштовними снеками і напоями. Ця площа перетворювалася на чітку територію бізнесу, де за чашкою кави велися ділові переговори з потенційними або діючими партнерами.

Одним з важливих плюсів організації IPM 2012, на відміну від минулорічної виставки, стало структурування експозицій за географічним принципом: територія німецьких компаній, територія голландських компаній і т.д. Це дійсно дуже зручно і спрощує пошук і роботу зі стендами компаній.

Приємно здивувало масове використання компаніями QR-кодів. В принципі Quick Response кодами зараз важко когось здивувати, вони часто використовуються на дверях кафе, ресторанів або громадських установ, але в даному випадку концепція використання QR-кодів зовсім інша. Садові центри почали використовувати коди, щоб спростити життя собі і покупцям. Над кожним товаром вішається QR-код товару, і потенційний покупець, фотографуючи його, отримує потрібну інформацію про назву, характеристики, особливості та умови вирощування. З одного боку, це відмінний маркетинговий хід, з іншого - дійсно економить час клієнта.

З собою, крім емоцій і вражень, ми, звичайно ж, привезли багато корисної ділової інформації. Але відвідування таких заходів необхідно не тільки для того, щоб зав'язувати нові знайомства та ділові контакти. У першу чергу, вони дають безцінний досвід і знання про нові, сучасні тенденції в світі садівництва і ландшафтного дизайну. А це, в свою чергу, дозволяє удосконалюватися і ставати краще.

Більше фотографій ТУТ!

  • Дата публікації: 04.06.2015


Відгуки користувачів про

0 Коментарів
Новини, Статті, Огляди, Поради Показати всі новини, статті, огляди, поради
Карликові сорти плодових та я​гідних рослин

В Європі впродовж останніх років з’явився тренд, коли люди хочуть вирощувати собі їжу в маленьких садочках, або на балконах. Відповідно, дуже популярними стали плодові та ягідні рослини, які можна виростити на невеликому просторі. Здебільшого такі рослини швидко дають урожай. ...

День Відкритих дверей у Клубі Рослин: як це було!

Ми у Клубі Рослин давно визначили свою основну мету - робити простір навколо кращим. Саме з цією метою ми і створюємо наші події такі, як День Відритих Дверей та Рандеву у Клубі. Наші відвідувачі - це велика спільнота друзів, які збираються разом, щоб чудово провести час, поспілкуватись між собою, отримати натхнення та корисну інформацію. Будьте разом з нами. Давайте робити простір навколо кращим ...

Осіннє Рандеву у Клубі: Ландшафтна організація простору

А ми продовжуємо нашу серію Рандеву. Цього разу, плануємо зустрітись 2 та 3 листопада. Будемо говорити про ландшафтну організацію простору. Як вже склалось традиційно, ми запрошуємо тільки найкращих лекторів, від яких ви отримаєте максимально велику кількість корисної інформації. ...

Відповіді на запитання, які нам часто задають-частина 6

Надаємо вам розширені відповіді на запитання, які ви нам задаєте найчастіше. Все про те, чи можна оплатити замовлення при отриманні, способи та методи оплати замовлення, і т.д ...