Оплата і доставка

Замовлення

  • Замовлення приймаються беспосередньо на сайті (24 години на добу, 7 днів на тиждень) або з допомогою телефону (з 9.00 до 18.00, з понеділка по п’ятницю) та електронної пошти.
  • Протягом робочого дня після отримання Вашого замовлення, наш менеджер телефонує Вам для уточнення всіх даних, умов оплати і доставки. Можливе розбиття замовлення на декілька посилок.
  • Після оформлення замовлення на сайті Ви отримуєте підтвердження замовлення на е-mail.
  • Після відправки товару наш менеджер повідомляє Вам номер товаро-транспортної накладної, який буде необхідний при отриманні товару.
  • Для постійних клієнтів існує система знижок.

Мінімальна сума замовлення повинна становити не менше 300 грн.

Важливо: у зв’язку з коливанням курсу гривні можлива незначна відмінність цін!

Оплата

  • Готівка. Ви можете оплатити замовлення при самовивозі із садового центру «Клуб Рослин» або кур’єру при отриманні товару.
  • Оплата картою Visa-MasterCard через термінал в садовому центрі. Розрахунок по цьому виду оплати можливий при самовивозі рослин та товарів в садовому центрі.
  • Безготівкові платежі. Для юридичних осіб можливий розрахунок по перерахунку.
  • Передоплата на карту ПриватБанку. Ви можете здійснити передоплату на картку ПриватБанку через систему Приват24 або спеціальні платіжні термінали ПриватБанку. У випадку передплати комісія становить 2 грн.
  • Післяплата в відділенні служб доставки «Нова Пошта», «Інтайм», «Міст Експрес», «Автолюкс» («наложений платіж»). За Вашим бажанням ми допоможемо підібрати транспортну компанію з найкращими умовами і тарифами.

Якщо у Вас виникли питання щодо співпраці, доставки, оплати, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами за допомогою телефону, емайлу або форми зворотнього зв’язку (лінк на сторінку контактів). Наші менеджери готові відповісти на Ваші питання з 9.00 до 18.00, з понеділка по п’ятницю.

Пакування та відвантаження

Терміни виконання замовлень

  • Інструменти та товари для садівництва. Відвантажуються протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання замовлення.
  • Декоративні садові рослини. Відправляються протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання замовлення. Всі рослини транспортуються у якісній відповідній упаковці, що гарантує мінімум пошкоджень при транспортуванні.
  • Газонні трави. Відправляються протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання замовлення.
  • Цибулькові рослини. Відправка рослин здійснюється в ідеальний період для посадки рослин: рослини, які потрібно висаджувати восени, відвантажуються протягом вересня-жовтня, весняні рослини відправляються протягом березня-квітня.
  • Плодово-ягідні рослини. Відправляються стосовно наступного графіку: замовлені до 20 листопада, відправляються протягом 5-10 днів після отримання замовлення, замовлені після 20 листопада, відправляються протягом березня наступного року.

Важливо: при мінусових температурах рослини та насіння не відвантажуються.

Умови повернення товару

Ми дуже уважно опрацьовуємо кожне окреме замовлення з метою виключення помилок при пакуванні і відвантаженні. Тому ситуації, в яких клієнт бажає повернути товар, є неабиякою рідкістю. В переважній більшості випадків клієнти отримують саме ті товари, які були вказані в замовленні.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 дня після отримання товару покупцем, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  1. Його немає у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  2. Він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, якому його придбавали;
  3. Пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
  4. Є касовий або товарний чек.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Витрати за повернення товару та коштів бере на себе покупець.

Умови повернення для товарів належної якості

На товари, придбані на https://plants-club.ua/ , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, звернуть увагу на нижче вказаний порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару.

Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець можете повернути (або обміняти) придбаний товар:

  • Товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  • Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

У випадку, коли товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання здійснити обмін можна в день отримання товару та виявлення поломки чи недоліків за фізичною адресою Львів-Підбірці, вул. Шухевича 8 або за допомогою сервісу, яким доставляли товар до покупця. Витрати за повернення товару бере на себе компанія Клубу Рослин.

У випадку, коли товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання, необхідно звернутись із письмовою заявою до сервісу доставки, та діяти згідно внутрішніх вимог сервісу доставки в день отримання товару та виявлення поломки чи недоліків . Відповідальність щодо витрат за повернення товару, поломка чи пошкодження якого сталось з вини сервісу доставки лягає на фірму сервісу доставки.

Повернути товар, який не відповідає замовленому, можна за допомогою однієї зі  служб доставки («Нова Пошта», «Автолюкс», «Міст Експрес» та «Інтайм»), які спеціалізуються на перевезеннях в межах України.

Доставка

Доставка по Львову

  • Ви можете забрати товар самовивозом безпосередньо в нашому садовому центрі за адресою: Львів-Підбірці, вул. Спортивна 8.
  • Ми доставляємо невеликі рослини та негабаритний товар до 100 кг по Львову нашим транспортом, вартість такої доставки – 100 грн. при мінімальному замовленні 1000 грн. Безкоштовна доставка при замовленні від 5000 грн. 
  • Якщо товар габаритний, ми можемо замовити Вам доставку з допомогою вантажного таксі.

Важливо: розвантаження та підйом на поверх не входять в вартість доставки! Якщо необхідна така послуга, просимо вказати дану інформацію в коментарях до замовлення. Тариф в даному випадку розраховується індивідуально та повідомляється менеджером після обробки замовлення.

Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється за допомогою служб доставки «Нова Пошта», «Інтайм», «Міст Експрес», «Автолюкс». Цими службами доставки ми зможемо відправити Ваше замовлення, практично, в будь-який населений пункт. Доставка в усі великі міста України займає не більше 2-х днів, в районні центри - 3 дні.

  • Як правило, відвантаження замовлень здійснюється двічі на тиждень: вівторок, четвер.
  • При оформленні замовлення важливо вказати службу доставки та номер складу на якому Ви хочете отримати посилку.
  • Вартість доставки рослин Ви оплачуєте при отриманні. Оскільки «Клуб Рослин» уклав договори про співпрацю з даними транспортними компаніями, тарифи на доставку будуть нижче стандартних.
  • Ви можете замовити доставку “до дверей”, при умові повної передоплати за замовлення. В такому випадку Ви оплачуєте тільки вартість доставки кур'єру.
  • У разі великого габаритного замовлення ми можемо знайти індивідуальний вантажний автомобіль для доставки, або довантажити Ваше замовлення в автомобіль, що рухається до Вашого міста. Вартість та умови розраховуються в індивідуальному порядку.

Важливо: посилки на складах транспортних компаній зберігаються не більше 5 днів, після чого повертаються відправнику. Забрати замовлення потрібно саме в цей термін!

Доставка за межі України

Доставка за межі України здійснюється «Укрпоштою» або транспортними компаніями, що виконують міжнародні перевезення.

Важливо: за межі України не відправляються рослини та насіння! Інші товари відвантажуються без обмежень за умови 100% попередньої оплати замовлення та витрат на перевезення.

Під час транспортування вантажу відповідальність за його цілісність несе транспортна компанія. Ми рекомендуємо Вам перевіряти товар на цілісність у присутності представника перевізника безпосередньо в офісі компанії.

Якщо у Вас виникли питання щодо співпраці, доставки, оплати, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами за допомогою телефону, емайлу або форми зворотнього зв’язку.

Найпопулярніші