F.A.Q

Питання, які найчастіше задають при купівлі рослин

1. Чому варто купувати рослини в компанії «Клуб Рослин»?

Наша компанія працює на ринку України з 2008 року, за цей час ми заслужили повагу і визнання авторитетних садових центрів, студій ландшафтного дизайну та професійних садівників, флористів по всій країні. Нашими постачальниками є кращі розсадники Німеччини, Голландії, Італії та Польщі. З 2011 року, взявши за основу досвід кращих європейських компаній, ми заснували власні розсадники, де вирощуємо якісні декоративні рослини в контейнерах і ґрунті, які пропонуємо нашим клієнтам за доступними цінами. Крім цього, «Клуб рослин» співпрацює з багатьма українськими розсадниками декоративних і плодових рослин, які виробляють сертифікований посадковий матеріал найкращої якості.

2. Як вибрати рослину?

Вибір рослини - це складний процес, на який може знадобитися багато часу і уваги, до того ж наш асортимент становить кілька тисяч рослин, і він постійно оновлюється. Для того, щоб вибір і покупка потрібної вам рослини принесли вам тільки задоволення і відняли якомога менше зусиль і часу, для кожної рослини ми створили індивідуальні картки з максимально докладними описами і фотографіями. Для вашої зручності в кожній з категорій ми створили спеціальні пошукові фільтри за основними характеристиками: наявність і розмір контейнера, габаритні розміри (висота, ширина), форма, колір, кліматична зона і цінова категорія. При виборі рослин Ви завжди можете розраховувати на допомогу наших менеджерів, які негайно відреагують на ваш запит, із задоволенням допоможуть і проконсультують Вас.

3. Чому ціни на рослини з подібними назвами можуть бути різними?

На сьогоднішній день рослини в Україні, на відміну від більшості європейських країн, не є стандартизованими. Вартість рослини визначається якістю використаних матеріалів (саджанець, субстрат, добрива, контейнер), витратами праці і часу на її вирощування: за один і той самий проміжок часу при різному догляді, різних матеріалах і умовах один і той же сорт рослини може досягти різної якості та розміру. Ми пропонуємо своїм клієнтам рослини, які повністю відповідають усім європейським стандартам якості. Всі рослини збагачені добривами пролонгованої дії і захищені від шкідників і хворіб. Можливо, є компанії та інтернет-магазини, які запропонують Вам більш доступну ціну, але якою буде якість пропонованої продукції? Чи варто економити і купувати «кота в мішку»?

4. Яка гарантія, що замовлений товар відповідає опису і фотографіям на сайті?

Як було вже зазначено віще, рослини в нашому садовому центрі відповідають всім необхідним європейським стандартам і нормам, видовим та сортовим характеристикам. Необхідно відзначити наступний нюанс: фотографії на картках товару на нашому сайті можуть не відповідати зовнішньому вигляду рослин  в момент його замовлення. Це пов'язано з кількома факторами. По-перше, всі рослини постійно ростуть і розвиваються і якщо фото було зроблено в період активного росту молодого примірника, то вже через кілька тижнів він буде виглядати зовсім інакше. По-друге, деякі сорти вимагають стрижки, формцвання крони, проведення спеціальних підготовчих робіт (обрізка) восени і навесні. По-третє, чималу роль відіграє пора року здійснення покупки, наприклад, барбарис восени змінює забарвлення свого листя з насичено-зеленого на вогненно-карминовий колір. Якщо ви сумніваєтеся і не впевнені в тому, наскільки фотографія обраної вами рослини відповідає реальній дійсності, наші менеджери можуть зробити фотографію відібраних для Вас рослин і вислати їх по електронній пошті.

5. Я вибрав товари і зробив замовлення на сайті, що далі?

Після отримання замовлення наш менеджер зв'яжеться з Вами для його підтвердження та уточнення інформації щодо оплати, адреси доставки та інших деталей. Ми ніколи не відправляємо замовлення без підтвердження і узгодження його по телефону з клієнтом.

6. Як здійснюється доставка замовлення?

Для того, щоб швидко доставити замовлення в будь-який населений пункт України, ми співпрацюємо з трьома основними транспортними компаніями: «Нова Пошта», «Ін-тайм» та «Автолюкс». Ці компанії мають багаторічний досвід роботи на ринку транспортних перевезень по Україні, що гарантує оперативність та якість наданих ними кур'єрських послуг. З цими компаніями у нас укладені договори, завдяки чому ми пропонуємо своїм клієнтам найвигідніші тарифи на доставку замовлень. Вартість доставки залежить від розмірів вантажу і може коливатися від 5% до 20% від його загальної вартості. Також можете отримати замовлення безпосередньо в садовому центрі за адресою: Львів-Підбірці, вул. Спортивна 8.

Доставка вантажу - це просто. Зазначені транспортні компанії мають найбільшу мережу по всій Україні, що гарантує в найкоротші терміни доставку та отримання замовлення в обумовлений заздалегідь час і місце. Більш докладно про умови доставки Ви можете прочитати тут.

7. Чи можу я оплатити замовлення при отриманні?

Ви можете оплатити своє замовлення різними способами, в тому числі і при отриманні товару. Більш докладно про те, як ви можете оплати замовлення, читайте тут.

8. Чи можу я повернути замовлення?

При отриманні замовлення ми рекомендуємо оглянути його на предмет цілісності. Ми робимо все можливе, щоб транспортування було найбільш комфортним для рослин, але, навіть докладаючи максимальних зусиль, в періоди екстремальних погодних умов (спекотне літо, холодна весна) можлива ймовірність незначних ушкоджень. Як правило, при застосуванні спеціального догляду (обрізка, полив, підживка), рослини швидко відновлюються і повертають свій красивий вигляд. Однак за Вами залишається право повернення рослини в 3-х денний термін при попередньому узгодженні з менеджером.

9. Які гарантії ви даєте на рослини?

Рослина - це живий організм, якому вкрай важливий правильний догляд: полив, температурний режим, підживлення, обрізка, формування і, звичайно ж, увага. При висадці або пересадці рослин необхідно враховувати багато факторів, починаючи з сезонності і закінчуючи складом ґрунту. «Клуб Рослин» продає тільки якісні рослини, які вирощені згідно європейських стандартів якості. Ми даємо 100% гарантію на обмін рослини в випадки її загибелі якщо висадку та догляд здійснював наш фахівець. Цю послугу можна замовити за окрему плату тільки у Львівській області.

Питання, які найчастіше задають при купівлі інструментів та товарів для садівництва:

1. Чому варто купувати інструмент та супутні товари в Компанії «Клуб Рослин»?

Наша компанія на ринку з 2008 року, за цей час ми заслужили повагу і визнання садових центрів, ландшафтних студій і професійних садівників по всій Україні. Весь товар, який Ви бачите на сайті, був випробуваний нами на власних розсадниках, в садовому центрі та ландшафтній студії і сотнями наших колег садівників професіоналів по всій Україні. Ми пропонуємо тільки найкраще. Наші постачальники - це всесвітньо відомі компанії Felco, ARS, Tina, Silky, Victorinox, Fiskars, Bellota, MAX co. Ltd, Aglis, OSV-Fleischhauer, Texton, Tenax, Agrojutex. З більшістю виробників ми працюємо безпосередньо і є представниками цих компаній в Україні.

2. Як мені вибрати інструмент або садовий інвентар?

Всі товари в розділах «Садовий інструмент», «Агротекстиль», «Супутні товари», «Добрива» і «Каталоги та література» згруповані за видами і функціональним значенням, що значно полегшує вибір і пошук необхідної позиції. Для більш легкого пошуку за характеристиками і виробниками, можна використовувати фільтри, розташовані в групах товарів зліва.

3. Чому ціни на зовнішньо схожі товари можуть суттєво відрізнятися?

На жаль, на український ринок щодня потрапляють безліч «реплік» і підробок виготовлених на просторах азіатських країн. З вигляду, вони практично нічим не відрізняються від оригіналу, але зовнішність часто оманлива. Існує десятки копій найпопулярнішого секатора у світі - Felco 2, якість більшості з них є невисокою. Є й відносно якісні підробки, але їм все одно далеко до оригіналу. В процесі експлуатації відчувається суттєва різниця в якості оригінальних товарів і «підробок». «Клуб Рослин» гарантує оригінальність і якість всієї лінійки товарів на нашому сайті.

4. Я вибрав і зробив замовлення на сайті, що далі?

Після отримання замовлення менеджер зв'яжеться з Вами для підтвердження та уточнення деталей. Ми ніколи не відправляємо замовлення, без узгодження його по телефону.

5. Як здійснюється доставка замовлення?

Ми співпрацюємо з трьома основними транспортними компаніями: «Нова Пошта», «Ін-тайм» і «Автолюкс». Ці компанії мають багаторічний досвід на ринку транспортних перевезень, гарантують оперативність і якість. З цими компаніями укладені договори, які забезпечують найменші тарифи на перевезення замовлень. Вартість доставки залежить від розмірів, ваги та  і може коливатися від 3% до 15% його вартості. Також можете отримати замовлення безпосередньо в садовому центрі (Львів-Підбірці, вул. Спортивна 8) та офісі в Києві (вул. Старосільска 1У 1-й поверх).

Доставка вантажів - це просто. Зазначені транспортні компанії мають найбільшу мережу, це гарантує те, що Ви без проблем зможете отримати своє замовлення в будь-якій точці України в найкоротші терміни. Більш докладно про умови доставки Ви можете прочитати тут.

6. Чи можу я оплатити замовлення при отриманні?

Ви можете оплатити своє замовлення різними способами, в тому числі і при отриманні. Більш докладно про способи оплати Ви можете прочитати тут.

7. Чи можу я повернути товар?

 

Так. Згідно закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 календарних днів Ви можете повернути товар, якщо він не використовувався та збережено його товарний вигляд і споживчі властивості.

 

Якщо у Вас залишилися питання, телефонуйте, наші менеджери із задоволенням Вам допоможуть.

+38 (063) 04 30 111
+38 (068) 04 30 111
+38 (050) 04 30 111
 
Найпопулярніші
Показати всі товари